Kalkulator zysku
Sprawdź ile możesz zyskać
Kalkulator zysku
Oblicz
odsetki gwarantowany
bonus
Comperia.pl
zysk

20 + 55 = 20
Suma zysku = 100
Przypis

Najczęściej zadawane pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Czy z jednego adresu e-mail może się zarejestrować więcej niż jedna osoba?

Nie. Z jednego adresu e-mail możliwa jest rejestracja tylko na jedną osobę.

2. Przy wpisywaniu numeru telefonu pojawia się komunikat o błędnym numerze telefonu.

Numer telefonu w panelu należy wpisywać bez odstępów/spacji. Jeżeli mimo to ponownie pojawi się komunikat o błędnym numerze prosimy o przekopiowanie numeru telefonu do notatnika, a następnie przekopiowanie go z notatnika do docelowego pola. Można również spróbować użyć innej przeglądarki niż dotychczas.

3. Nie mogę się zalogować, link potwierdzający nie przyszedł na moją skrzynkę e-mailową!

Przede wszystkim prosimy o sprawdzenie, czy przy rejestracji do Promocji podałeś prawidłowo swój adres e-mail. Nie można zarejestrować się dwa razy na jeden adres e-mail. Jeśli adres e-mail został podany prawidłowo prosimy o sprawdzenie, czy e-mail nie trafił do folderu SPAM/kosz. Jeżeli e-maila nie ma w folderze SPAM/kosz prosimy o użycie innej przeglądarki niż dotychczas. UWAGA! Użytkownicy domeny tlen.pl/o2.pl mogą mieć problemy z logowaniem, ponieważ system traktuje te domeny jako dwie różne. Prosimy uważnie wpisywać adres e-mail używając tego samego aliasu, ewentualnie skorzystać ze skrzynki pocztowej w innej domenie.

4. Nie pamiętam, jakie hasło ustawiłem/am. Co robić?

Na stronie logowania do panelu promocji dostępnego pod adresem https://www.comperiabonus.pl//logowanie znajdziesz link do odzyskiwania hasła. Po kliknięciu w niego i wpisaniu zarejestrowanego w promocji adresu e-mail otrzymasz dalsze instrukcje, które pozwolą Ci na ustawienia hasła na nowo.

5. Czy jeżeli brałem/brałam udział w poprzednich promocjach Comperia Bonus muszę rejestrować się ponownie?

Tak. Możesz zarejestrować się na ten sam adres e-mail, na który rejestrowałeś/aś się w poprzednich promocjach Comperia Bonus.

6. Podczas rejestracji wyskakuje mi biała strona, co mam zrobić?

Należy skorzystać z innej przeglądarki niż dotychczas (np.: Chrome, Firefox, Internet Explorer).

7. Czy jeżeli założyłem/am rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy bezpośrednio ze strony Alior Banku a nie ze strony comperiabonus.pl też biorę udział promocji?

Aby wziąć skutecznie udział w promocji należy zarejestrować się na stronie comperiabonus.pl i złożyć wniosek o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy za pomocą panelu uczestnika promocji.

8. Kiedy mogę spodziewać się wypłaty bonusu?

Zgodnie z Regulaminem bonus zostanie wypłacony do 31 stycznia 2016 r.

9. Jakie opłaty związane są z posiadaniem karty płatniczej do Konta Internetowego?

Do 1 marca 2016 roku karta dla Uczestników Promocji jest za 0zł.W kolejnych miesiącach opłaty są zgodne z Tabelą Opłat i Prowizji Banku.

10. Na jaką kwotę powinna zostać założona Lokata aby uzyskać bonus?

Zgodnie z Regulaminem lokatę 2-miesięczną należy założyć na kwotę minimum 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych), a maksimum 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w systemie bankowości internetowej Banku.

11. Do kiedy należy przelać środki na lokatę aby uzyskać bonus?

Zgodnie z Regulaminem środki należy przelać do 31 grudnia 2015 r., po złożeniu ww. Wniosku Internetowego. Oprocentowanie lokaty 2-miesięcznej wynosi 4% dla klientów, którzy założą lokatę w ciągu 30 dni od daty otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w wariancie Konto Internetowe i rachunek ten będzie aktywny do czasu zakończenia lokaty2-miesięcznej.

12. Jak możesz założyć lokatę?

Zgodnie z Regulaminem lokatę należy założyć w systemie bankowości internetowej Banku.

13. Czy posiadanie karty debetowej do „Konta Internetowego „(zero złotowego) jest niezbędne do uzyskania bonusu w ramach promocji Comperia Bonus 5?

Tak, zgodnie z Regulaminem posiadanie karty debetowej jest niezbędne.

14. Czy bonus będzie wypłacony na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy założony w Alior Banku?

Zgodnie z Regulaminem Promocji kwota Premii do 31 stycznia 2016 r. zostanie przekazana na Konto Internetowe założone przez Uczestnika w ramach Promocji.

15. Czy w celu potwierdzenia umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego przelewem weryfikacyjnym dane między bankami muszą być takie same?

Tak. Wszelkie dane (imię, nazwisko, adres itd.)przekazywane między bankami w przelewie weryfikacyjnym w ramach zawarcia umowy muszą być identyczne.

16. Jakie typy rachunków Alior Banku są traktowane jako rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe?

Alior Bank za rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy uważa następujące typy rachunków: Konto Internetowe, Konto Wyższej Jakości, Konto Rozsądne, Konto ARBO, Konto Walutowe, Konto Techniczne, Konto Private.

17. Jeżeli posiadałem lub posiadam Kantor Walutowy w Alior Banku mogę wziąć udział w promocji?

Tak. Osoby, które posiadały bądź posiadają Kantor Walutowy mogą wziąć udział w promocji.

18. Czy mogę wziąć udział w promocji jeżeli posiadam rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Alior Banku lub w T-mobile Usługi Bankowe(dawny Alior Sync) przed lub po 1 stycznia 2015 roku?

Nie. Uczestnik nie może posiadać żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w powyższych Bankach założonego przed lub po 1 stycznia 2015 r.

19. Czy mogę wziąć udział w promocji jeżeli zamknąłem rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Alior Banku lub w T-mobile Usługi Bankowe(dawny Alior Sync) przed 1 stycznia 2015 roku?

Tak. W Promocji mogą skorzystać Uczestnicy, którzy zamknęli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w powyższych Bankach przed 1 stycznia 2015 r.

20. Czy mogę wziąć udział w promocji jeżeli posiadałem rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Meritum Banku?

W promocji mogą brać udział klienci, którzy zamknęli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Meritum Banku przed 30.06.2015 r. oraz nie otworzyli rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Banku po 30.06.2015.

21. W jaki sposób mogę skierować zapytanie bezpośrednio do Banku?

Kontakt z Bankiem możliwy jest za pośrednictwem infolinii ( 19502, 12370 7000; z zagranicy +48 12 19 502, +48 12 370 7000), poprzez bankowość internetową, placówkę oraz listownie na adres korespondencyjny Banku: Alior Bank S.A, ul. Postępu 18 B, 02-676 Warszawa.

22. Czy będąc pełnomocnikiem do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego mogę wziąć udział w Promocji?

Tak. Pełnomocnik do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego może wziąć udział w Promocji Comperia Bonus 5.

23. Czy będąc współwłaścicielem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego mogę wziąć udział w Promocji?

Współwłaściciel nie może wziąć udziału w Promocji Comperia Bonus 5.

24. Czy w ramach Promocji Comperia Bonus 5 płatności internetowe kartą płatniczą również są brane pod uwagę?

Tak. Płatności internetowe również umożliwiają spełnienie warunku płatności kartą płatniczą.

25. Mogę wziąć udział w Promocji, jeżeli nie jestem Obywatelem UE?

Promocja ze względu na procedury bankowe umożliwia uczestnictwo w Promocji jedynie Obywatelom UE dzięki możliwości wyboru we wniosku bankowym kraju pochodzenia oraz wyboru kuriera jako sposobu zawarcia umowy.

26. Nie działa przycisk "przejdź dalej" w momencie uzupełnienia danych tj. pesel, imię, nazwisko. Co może być powodem?

Powodem jest prawdopodobnie błędne wpisywanie nazwiska dwuczłonowego. Posiadając takie nazwisko należy użyć tylko spacji (bez wpisywania myślnika "-") pomiędzy pierwszym a drugim nazwiskiem.

27. Czy zamówienie karty debetowej po złożeniu wniosku o konto w Alior Banku wyklucza z promocji Comperia Bonus 5?

Nie. Zamówienie karty debetowej na etapie późniejszym niż składanie wniosku poprzez nasz link nie wyklucza z udziału w promocji.